söndag 25 januari 2009

Presentation

Presentation

Martin Levanto (m)
Ersättare, Kultur och Fritidsnämnden i Haninge

Vem är jag? Vad gör jag?

Jag heter Martin Levanto. Jag är 19 år och jag bor i Vendelsömalm. Jag är sedan hösten 2006 aktiv i Moderata Ungdomsförbundet och Moderaterna. Jag sitter även som ledamot i MUF Haninge, MSU Stockholm och som ledamot i föreningsstyrelsen för Moderaterna i Haninge. Jag pluggar Europaprogrammet på Södertörns. På min fritid gillar jag att umgås med vänner, läsa historia och politik, kolla på film och gärna på brittiska deckare. Från och med den 1 januari 2009 är jag ersättare i Kultur och fritidsnämnden.

Jag vill skapa ett levande Haninge med flera möjligheter. Haninge skall bli en levande och ledande kommun i Sverige inom flera områden.

Jag hoppas på ditt förtroende i mitt arbete för att göra Haninge bättre.

1 kommentar:

  1. Men Martin!!?!!
    Är det du??? Facebook-Martin? ölhävar-martin??
    Jag visste itne att du var så mäktig. Länge leve Martin!!! Weeeeee. Jag vill träffa dig martin. Jag kommer ihåg när du dansade så där roligt när du var full på en johan fest. Och vad gjorde du och tjejen egentligen på toaletten?

    SvaraRadera