torsdag 19 mars 2009

No Remorse

Länsrätten meddelar idag att dom avskriver Lärcentra AB´s överklagan på Kultur och Fritidsnämnden beslut på att anslå 2,3 miljoner till föreningen No Remorse.
Detta beslut känns otroligt lungnande då vi nu kan gå vidare i vårt arbete med No Remorse.
Det blir nu möjligt för föreningen att forsätta sitt otroligt uppskattade arbete för Haninges ungdomar.

Det skall nu bli spännande och se om Barbro Nordgren VD för företaget Lärcentra och en av socialdemokraternas tyngsta politiker tar sitt förnuft till fånga och sluter upp bakom detta beslut och slutar att motarbeta föreningen No Remorse och dess verksamhet.

Jag ser också fram emot att se om Socialdemokraterna nu kommer att publicera denna Dom på sin hemsida som man i debatten framhävt som " Sanningen".

Jag har även blivit anklagad för korruption i olika medier från Socialdemokrater i Haninge och att jag kommer att få ta konsekvenserna av detta efter länsrättens Dom.

Jag kan då meddela att jag tar alla konsekvenser av Länsrättens beslut och glädjer mig med att flera hundra ungdomar kan forsätta sin verksamhet i Haninge.


- Mina mål är att lära våra unga att ta ansvar för sin egen framtid. Den möjligheten har vi i Moderaterna nu gett Haninges ungdomar.

Michael Fridebäck

1 kommentar:

  1. Grattis och bra jobbat, hoppas verkligen S berättar sanningen nu.

    Oghma

    SvaraRadera